12 Mart 2013

Yolculuk Vakti

Aylar öncesinden biletlerini aldığım kısa gezimize çıkıyoruz yarın.
Hedef: Londra, ikinci evimiz bir nevi :)
Hava çok soğukmuş, en kalın giysilerimizi götürüyoruz.
Bir de boğaz ağrısı ve burun akıntımız bizimle geliyor :(
Umarım daha fazla kötüleşmeden gider geliriz.

Bambinoya iyi gelecek biliyorum.
Dünden beri küçük ergen halleri üzerinde.
Duygu dalgalanmaları öyle sık ve yoğun ki.
Kendinde birşeylerin yanlış gittiğinin farkında ama anlamlandıramıyor.
Neden böyle davrandığını o da bilmiyor.
Farkındayım.
Bütün gücüyle varlığını belli etmeye çalışıyor.
"Ben de buradayım" diyor.
Anlıyorum.
Sabır taşı olmaya çalışıyorum.
Bazen olamıyorum. Ara sıra patlıyorum.
Geçici olduğunu kendime ve kojoya söylüyorum.
Umarım iyi gelir bu değişiklik ona.
Umarım.

8 yorum:

  1. Siz ve bayıldığım seyahatleriniz! Ne güzel yapıyorsunuz!!!

    Güle güle gidin, güle güle dönün!!!! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Başakçım, kıştır soğuktur demeden gidiyoruz bakalım. İyi dileklerin için çok sağol. Sevgiler :)

      Sil
  2. iyi yolculuklar! evet soguk iyi giyinin ama bir o kadar da eglenceli canim sogugu hissetmez insan :)
    Bu arada bir ihtimal ben de gidecektim Londraya haftaya bir sekilde denk gelecegiz ama bu sefer de olmadi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülçincim çok sağol, moral oldu yazdıkların :)
      Aaa bu sefer de mi olmadı, hay Allah!
      Bakarsın İzmir'de buluşuruz gelecek ay ;)

      Sil
  3. Sabır taşı olmaya çalışıyorum... :( İzmir'e gelinir de bu sefer... :)

    YanıtlaSil
  4. Canım gene nerelere gidiyorsunuz öyle:)Çok oturmuştunuz zaten:) iyi yolculuklar o zaman...Bizim için de gezip eğlenin.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. En şahanesi,sanki evde oturunca hastalıklar bitiyorda :) En kısa zamanda atlatırsınız inşallah.. İyi yolculuklar veee bol foto ile dönün :)

    Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "sanki evde oturunca hastalıklar bitiyor da " bu düşünceye katılmamak elde değil :)

      Sil

SOSYAL AĞLAR


İZLEYENLER

Blog Arşivi

HER GÜN MUTLAKA

NE ARADINIZ, YARDIMCI OLALIM?

Kişisel Blog

Copyright © Benden ve Bizden | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com